::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


dugaan :')

Ramadhan tahun ni tak mcm ramadhan yg lepas. Byk sgt dugaan yg dtg. Firstly bila org yg paling kita syg berubah dalam sekelip mata :') yg paling menyakitkan bila diduakan. Hancur hati ni. Tapi tetap tersenyum manis :)) dulu hari hari nampak muka dia. Dia lah segalanya bagi aku. Dia slalu ada untuk aku. Selalu happykan aku. Lepas dia pindah semuanyaa hancur :') diduakan dan disakiti. Sampai hati dia buat aku mcmni. Hari hari berdoa supaya kita dapat mcm dulu. Bahagia mcm dulu. Tapi skrang aku dah takboleh buat apapa2 hnya mampu redha dgn semua ni :')